Cu toții știm efectele beneficie ale meditației asupra creierului. Devii mult mai calm, te poți concentra mai ușor asupra rutinei zilnice, nivelul stresului scade, poți dormi mai bine. Și lista poate continua.

Meditația este fără îndoială cea mai bună cale de a-ți cunoaște eul personal. În același timp, te ajută sa te eliberezi de gânduri negative, te ajută sa-ți controlezi emoțiile și nu în ultimul rând te ajută să creezi o atmosferă pozitivă în jurul tău.

Meditația nu înseamnă să nu te gandești la nimic, mai degrabă înseamnă să-ți antrenezi mintea să se concentreze, să creezi o barieră între tine și gândurile tale.

Ca să obții efectele benefice ale meditației, trebuie să fii perseverent, și doar așa vei reusi să-ți cunoști cu adevărat trupul și sufletul și mai mult de atât să ajungi să le controlezi.

Dacă până acum nu ai avut curajul sau răbdarea să încerci să meditezi, iți prezentăm mai jos 5 pași simpli care să te ajute să începi.

Găsește un loc liniștit, unde să nu te întrerupă nimeni, acesta poate fi în casă sau în aer liber.

Așează-te în poziția șezut, cu picioarele incrucișate, de preferință. Este foarte important să stai într-o poziție confortabilă, cu spatele drept.

Rămâi nemișcat și încearcă să fii conștient de zona din jurul tău, de tot ce te înconjoară, fără să reacționezi, doar să fii conștient de exteriorul tău.

Concentrează-ți atenția pe respirație și fii conștient de fiecare moment când inspiri și expiri.

Relaxează-ți mintea. Va fi mai greu la început, vei simți că nu te poți desprinde de treburile cotidiene, dar e normal. După cateva zile vei constata că mintea ta este mai relaxata și te vei concentra mai ușor.

Meditația te ajută să te împrietenești cu tine însuți.

Zâmbește si oferă-ți dragoste!

 

 

 

Leave a reply

 

Your email address will not be published.