Se spune că pierderea de memorie este al doilea lucru care ți se întâmplă pe măsură ce inaintezi în vârstă. Dar…care era primul? Ummm, am uitat! De fapt, până ajungi la sfârșitul acestui articol s-ar putea să-ți amintești doar o fracțiune din el. Nu-ți fă griji, nu ești singurul.

Experții spun că pierderea de memorie în timp este absolut normală pe măsură ce înaintăm în vârstă. Deci, toată lumea uită lucruri la un moment dat. Cât de des vi s-a întâmplat să nu știți unde ați pus cheile mașinii sau ați uitat numele unei persoane pe care tocmai ați întâlnit-o?

O memorie puternică depinde de sănătatea și vitalitatea creierului. Indiferent dacă ești un student care studiază pentru examenele finale, un profesionist care lucrează interesat să facă tot ce îți stă în putință pentru a rămâne ascuțit mental sau un senior care caută să își păstreze și să își îmbunătățească materia cenușie pe măsură ce îmbătrânește, există multe lucruri pe care le poți face pentru a îți îmbunătății memoria și performanța mentală.

Creierul uman are o abilitate uimitoare de a se adapta și de a se schimba, chiar și până la vârstă înaintată. Această abilitate este cunoscută sub denumirea de neuroplasticitate. Cu stimularea corectă, creierul dvs. poate să formeze noi căi neurale, să modifice conexiunile existente și să se adapteze și să reacționeze în continuă schimbare. Puteți valorifica puterea naturală a neuroplasticității pentru a vă crește abilitățile cognitive, a vă îmbunătății abilitatea de a învăța noi informații și de a vă îmbunătății memoria la orice vârstă.

Aceste 9 sfaturi vă pot arăta cum:

  • Dă-i creierului câte un antrenament: sparge rutina, citește lucruri noi, pune-ți mintea la încercare;
  • Nu sări exercițiile fizice: pomparea sângelui în corp înseamnă și o oxigenare mai bună;
  • Nu sări peste un somn bun: peste 95% din adulți au nevoie între 7,5 și 9 ore de somn pe noapte;
  • Fă-ți timp pentru prieteni: relațiile sănătoase stimulează activitatea cerebrală;
  • Ține stresul sub control: stresul cronic distruge celulele cerebrale și vătămează hipocampusul (partea creierului responsabilă cu memoria);
  • Râzi cât mai mult: rasul stimulează atât creierul cât și tot corpul în sine;
  • Identifică și tratează problemele de sănătate
  • Fă pași practici pentru a sprijini învățarea și memoria: fii mai atent, implică cât mai multe simțuri în tot ce faci, relaționează, repetă.

Iar pentru restul e Memory Stem, care înglobează componente 100% naturale din extracte standardizate ce ajută la mărirea capacității de concentrare, la îmbunătățirea atenției și nu în ultimul rând la creșterea capacității de memorare.  Este o sursă de energie și forță care te ajută să treci peste perioadele stresante de la munca și de acasă.

 

Leave a reply

 

Your email address will not be published.