7 vitamine pentru un par bogat si lung 

 

Orice femeie își dorește să aibă o podoabă capilară bogată, sănătoasă și frumoasă. Un păr lung, strălucitor, rezistent și des, este idealul la care toate femeile visează. Pentru a obține acest rezultat, trebuie să te asiguri că dispui de o îngrijire corespunzătoare a acestuia, dar și de o alimentație corespunzătoare și bogată în nutrienții necesari creșterii lui.

 

Factorii de mediu, produsele de styling pe care le întrebuințezi și alimentația inadecvată, contribuie la degradarea în timp a părului și implicit ruperea și căderea lui constantă.

 

Care sunt vitaminele care te pot ajuta sa ai un par sanatos

1.      Vitamina A

Vitamina A este responsabilă de producerea sebumului în cantități moderate, cel care îmbracă firul de păr și îl protejează, contribuind la hidratarea scalpului. Această oferă strălucire și împiedică despicarea și ruperea firelor de păr. Conține antioxidanți și împiedică acțiunea radicalilor liberi care pot distruge structura firului de păr. Se regăsește în fructele și legumele cu nuanța portocalie și galbenă.

2.      Vitamina D

Se produce prin expunerea la soare și ajută la întărirea rezistenței firului de păr. În absența vitaminei D, părul devine fragil și se rupe.

3.      Vitamina E

Contribuie la regenerarea părului prin stimularea circulației sângelui în zona scalpului. De asemenea, are rol în întărirea sistemului imunitar. Se găsește în alimente precum: avocado, măsline, porumb.

4.      Fierul

Lipsa fierului în alimentație duce la apariția anemiei și implicit, la căderea din abundență a părului. Consumă ouă, spanac, conopidă, pentru a restabili nivelul de fier din organism. Rolul fierului este de a contribui la producerea și funcționarea globulelor roșii și de a transporta oxigenul în organism.

5.      Zincul

Este vital pentru un păr rezistent. Se regăsește în germenii de grâu, cartofi, fulgi de ovăz.

6.      Siliciul organic

Conținut de ardeiul gras, castraveți, ovăz și plante medicinale precum coada-calului. Siliciul organic, oferă părului strălucire și elasticitate.

7.      Complexul de vitamine B

Lipsa vitaminelor din complexul B produc apariția mătreții, albirea firelor de păr și deteriorarea acestora prin rupere. Așadar, asigură-te că beneficiezi de urmatoarele vitamine din complexul B pentru a avea un păr sănătos:

–          B3 – îmbunătățește circulația sângelui la nivelul scalpului favorizând astfel creșterea părului

–          B7 (denumită și vitamina H) – îmbunătățește elasticitatea părului și îl hidratează

–          B9 – previne albirea firelor de păr și le îngroașă, crescându-le astfel rezistența

–          B12 – întărește și menține sănătatea rădăcinii de păr

 

Beneficiază de vitaminele necesare organismului tău, asigurându-i aportul zilnic de nutrienți cu produsele de la Herbagetica.ro.

 

 

Leave a reply

 

Your email address will not be published.