Dureri de spate…cu toţii ne-am confruntat cel puţin o dată cu asemenea neplăceri. Poate că aţi dat vina pe aerul condiţionat, statul în picioare, încălţămintea cu toc înalt,în cazul doamnelor şi a domnişoarelor şi multe altele. Dar…ştiaţi că?…Trei sferturi din populaţia globului acuză dureri de spate ocazionale, dureri ce pot deveni cronice. Din păcate, multe persoane ignoră aceste dureri, se tratează cu medicamente, luate după ureche, fără să fi consultat în prealabil un medic specialist, sau cunosc cauza durerii şi o ignoră în continuare.

Care este cauza durerilor? De cele mai multe ori stilul de viaţă sedentar, kilogramele în plus, poziţia incorectă pe scaun, dar şi statul pe scaun pe o perioadă îndelungată.

Vă prezentăm 7 remedii utile şi eficiente pe care le puteţi pune în practică.

 1. Faceţi mişcare

Evitaţi repausul la pat, nu vă ajută în cazul durerilor de spate. Adoptaţi un stil de viaţă sănătos şi dinamic, făcând mişcare, cu excepţia zonelor afectate de durere. Mişcarea este benefică, deoarece elimină substanţele nocive şi ajută sângele să circule mai bine.

 2. Stop kilogramelor în plus 

Dacă deja aveţi probleme cu spatele aveţi grijă la kilogramele depuse în zona burţii. De ce zona burţii? Orice kilogram de pe burtă vă aduce intr-o poziţie de hiperlordoză care va afecta suplimentar şira spinării.

 3. Căldura, un beneficiu

Dacă vă confruntaţi cu muşchi tensionaţi, tratamentul prin căldură este benefic. O metodă ce poate fi aplicată este următoarea: folosiţi un prosop umed peste partea dureroasă şi deasupra acestuia aşezaţi o sticlă cu apă fierbinte. Rezultatul: căldura emanată de apa caldă va pătrunde în ţesuturi, iar musculatura va fi mai bine irigată cu sânge şi se va relaxa.

 4. Antrenament specific pentru zona spatelui 

Antrenamentul este indicat să fie făcut sub supravegherea fizioterapeutului. Acesta va avea în vedere ca segmentul afectat al şirei spinării să fie mobilizat cu atenţie şi muşchii să se extindă.

 5. Masaj terapeutic

Rolul masajului terapeutic este de a îmbunătăţi circulaţia sângelui din musculatură, poate calma sistemul nervos şi vă poate scăpa de punctele tensionate.

 6. Stresul 

Stresul poate avea impact direct asupra spatelui. Stresul provoacă tensiuni care se reflectă asupra muşchilor şi a şirei spinării.

 7. Postura corectă a spatelui

Fizioterapeuţii sunt cei în măsură să vă arate mişcările şi posturile corecte pe care le puteţi adopta în timpul zilei (la birou, în faţa calculatorului).

Dacă veţi ţine cont de aceste remedii, un pas este făcut. Totodată, vă recomandăm suplimente 100% naturale ce pot combate durerea uşoară, dar şi produse ce întăresc sistemul osos.

Mare atenţie la produsele de sinteză!!! Luate în exces, acestea pot produce cioturi la nivelul oaselor. În schimb, produsele organice se asimilează uşor în organism şi nu au efecte adverse. De exemplu, Calciu Organic este un produs ideal pentru menţinerea sănătăţii sistemului osos şi muscular ce poate fi luat cu încredere.

images

Știm că timpul nu este de partea voastră și este dificil să țineți cont mereu de regulile de mai sus. Totuși, amintiți-vă că sănătatea este cea mai de preț comoară a voastră!

 

Leave a reply

 

Your email address will not be published.