Unul din motivele acumulării de țesut adipos la nivel abdominal este supraîncărcarea organismului de toxine, fapt ce îngreunează activitatea ficatului.

Ficatul neutralizează atât deșeurile rezultate din activitatea celulară sau musculară, cât și medicamentele și alcoolul. Când ficatul este obosit, acesta lasă să treacă în sânge substanțe netransformate, bacterii nocive și toxine, care ne îmbolnăvesc organismul.

Primul aspect pe care trebuie să-l avem în vedere, pentru curățarea ficatului, și implicit diminuarea grăsimii abdominale este corectarea alimentației.

Îți prezentăm 6 alimente care ajută la curățarea ficatului și la eliminarea grăsimii abdominale.

1. Avocado

Datorită conținutului bogat în nutrienți, avocado te ajută să-ți menții sănătatea ficatului. Mai mult, acest fruct ajută organismul să producă glutation, o substanță esențială pentru detoxifierea ficatului.

2. Sucul de castravete

Castravetele este un aliment cu rol detoxifiant, foarte benefic pentru reducerea grăsimii abdominale. Acesta curăță organismul de sedimentele vechi și ajută și la scăderea în greutate. Castravetele este una dintre cele mai hidratante legume, datorită conținutului foarte bogat în apă.

3. Ceaiul verde

Ceaiul verde este un aliat excelent al oricărui program de detoxifiere, datorită conținutului foarte bogat în antioxidanți. Antioxidanții sunt substanțe nutritive care protejează celulele organismului de acțiunea nocivă a radicalilor liberi. Distrugerea celulelor provocată de radicalii liberi este considerată a fi factorul determinant în procesul înaintării în vârstă și în evoluția bolilor.

4. Uleiul de măsline

Uleiul de măsline are o mulțime de beneficii pentru sănătatea organismului. Este foarte bogat în substanțe nutritive, în special grăsimi sănătoase și antioxidanți. Acesta stimulează metabolismul, pentru ca arderea caloriilor să se realizeze într-un ritm mai rapid.

5. Roșiile

Roșiile fac o treabă excelentă în ceea ce privește detoxifierea ficatului. Acestea sunt renumite și pentru conținutul lor bogat în licopen, despre care se știe că protejează organismul împotriva cancerului.

6. Turmericul

Datorită efectului puternic antiinflamator, turmericul îmbunătățește activitatea ficatului și a vezicii biliare. Are un conținut bogat de Vitamina C, Vitamina B6, Magneziu, Fier, Potasiu şi Mangan.

Un aspect important în ceea ce privește consumul de turmeric, este asocierea acestuia cu piper negru, crescând în acest fel gradul de absorbție al turmericului în organism.

Sănătatea este cel mai de preț atu, să avem grijă de ea!

 

Leave a reply

 

Your email address will not be published.